.

.

.

.

باهم بخندیم به هم نخندیم


هوشنگ که لباس نوی عیدش را پوشیده بود، با صورت خون آلود و لباس پاره به خانه برگشت. مادرش سراسیمه پرسید: باز کتک کاری کردی؟

هوشنگ: بله با پرویز.

مادر: مگر من صد دفعه به تو نگفتم هر وقت می خواهی دعوا کنی تا بیست بشمری و اگر باز هم عصبانی بودی کتک کاری کنی؟

هوشنگ: چرا، من هم داشتم تا بیست می شمردم که پرویز به من حمله کرد.

مادر: چطور؟

هوشنگ: آخه مادرش به او گفته بود که تا ده بشمارد!

 

دختر: مامان جون قیمت جوهر خیلی گرون؟

مادر: نه! با چند تومان می شه یک شیشه جوهر خرید.

دختر: خوب خدا رو شکر، خیالم راحت شد. آخه جوهرم الان ریخت روی فرش اتاق پذیرایی.

 

 روزی در جایی نذری می دادند از فقیری که از آن حوالی می گذشت پرسیدند:« اشتها داری؟» گفت:« من در این جهان جز اشتها چیزی ندارم! »

 

 مردی خرش را در جنگل گم می کند. موقع گشتن به دنبال آن یک گورخر پیدا می کند.

مردمی گوید: ای کلک لباس ورزشی پوشیدی تا نشناسمت.

یکی زنگ می زنه به مخابرات می گه: آقا ببخشید سیم تلفن ما خیلی بلنده، اگه می شه لطف کنید از اون طرف یه کم بکشیدش!...

 

گدا: آقا تو رو خدا به من هزار تومن بدین برم ناهار بخورم.

یارو: پول نمیدم، ولی بیا بریم برات یه پرس غذا بگیرم.

گدا: نه نخواستم، امروز واسه هزار تومن تا حالا شیش بار ناهار خوردم!

از یکی می پرسن این شعر از کیه؟ "سعدیا مرد نکونام نمیرد هرگز"
می گه نمی دونم یه راهنمایی بکنید...
می گن اسم شاعر توی خود شعر هست.
می گه: آهان فهمیدم، جواد نکونام!

اولی: بگو ببینم، اگه توی خیابون یه نفر یه حیوانی رو گرفته و داره می زنه، و من برم جلو و از این کارش ممانعت کنم، به این کار چی می گن؟
دومی: حس برادری!

یه روز کاغذ می خوره تو سر یکی . حیف نون جا در جا می میره!
کاغذ رو بر می دارن نگاه می کنند، می بینن توش نوشته: "دو تا آجر"!

 

غضنفر از ژاپن برمیگرده. بهش میگن اونجا مشکل زبان نداشتی؟

میگه: من نه، ولی ژاپنی ها چرا...

 

زوجی بر سر یک چاه آرزو رفتند، مرد خم شد، آرزویی کرد و یک سکه به داخل چاه انداخت. زن هم تصمیم گرفت آرزویی کند ولی زیادی خم شد و ناگهان به داخل چاه پرت شد.
مرد چند لحظه ای بهت زده شد بعد لبخندی زد و گفت: "این چاه واقعا کار می کنه!"

یکی هنوز در گیره که چرا خواهرش دو تا برادر داره، خودش یکی!

 

                                             منبع:جام نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد