.

.

.

.

پیام مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان به مناسبت سالروزتاسیس کانون‌های فرهنگی، تربیتی


محمد اعتدادی در پیامی سالروز تاسیس کانون های فرهنگی ، تربیتی را به دست‌اندرکاران حوزه معاونت پرورشی ، مدیران کانون‌های فرهنگی، تربیتی و سایر عوامل دست اندرکار این حوزه تبریک گفت.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پیامی سالروز تاسیس کانون های فرهنگی ، تربیتی را تبریک گفت متن پیام به این شرح است:

به نام خدا

کانون‌های فرهنگی، تربیتی براساس مصوبه شورای‌عالی آموزش و پرورش با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای این عزیزان، تقویت شخصیت و خودباوری و مهارت‌آموزی و به‌عنوان یکی از محیط‌های یادگیری مورد تأکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و مکمل‌ فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس، برای ارائه خدمات فرهنگی، هنری، مهارتی و ... در سطح کشور تشکیل شدند و شروع به فعالیت نمودند.

این مراکز به عنوان ابزار مهمی در تحقق اهداف و مأموریت‌های پرورشی و تربیتی و آموزشی دانش‌آموزان نقش مؤثرو بسزایی دارند و برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از این فضاها می‌تواند در کشف و هدایت توانمندی‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان و تقویت بنیان دینی و عقیدتی و همچنین مکملی برای فعالیت های آموزشی  آنان باشد.

 فعالیت‌های کانون‌‌های فرهنگی تربیتی می‌تواند مجموعه‌ای از تجارب و فرصت‌ها را خارج از حیطه درس و مدرسه و با عنایت به استعدادها و نیازها و علایق متفاوت دانش‌آموزان دنبال نماید تا ضمن کمک به افزایش توانایی‌های فردی و اجتماعی، زمینه‌های نهادینه‌سازی تربیت رسمی کسب شده در مدارس مطابق با اخلاق، فرهنگ و هنر اسلامی، فراهم آید و اسباب تبدیل آموزه‌های فراگیران به رفتارهای مبتنی بر فرهنگی دینی و اسلامی و ایرانی حاصل شود.

در پایان ضمن گرامی داشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی ، تربیتی از مدیران آموزش و پرورش، دست‌اندرکاران حوزه معاونت پرورشی و مدیران کانون‌های فرهنگی، تربیتی و همه همکاران ارجمندی که در این مراکز با فعالیت های خالصانه خود مسیر شکوفایی استعدادهای آینده سازان ایران عزیز اسلامی را هموار می کنند تشکر و قدردانی می نمایم.

محمد اعتدادی

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد