.

.

.

.

به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام مدیرآموزش وپرورش شهرستان چادگان به مناسبت هفته دفاع مقدس

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چادگان در پیامی ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطر شهدای فرهنگی و دانش‌آموز را گرامی داشت.

 

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

سلام و درود خدا به سرور و سالار شهیدان عالم و همه شهدایی که از صدر اسلام تاکنون در پاسداری از آرمان های مقدس دین مبین اسلام جان خود را فدا کردند.

چهل سال از اولین روزهای آغاز جنگ تحمیلی می گذرد و آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

فرهنگ ایثار،  مقاومت و شهادت  از ثمرات بزرگ دفاع مقدس است که در تاریخ میهن اسلامی به ودیعه نهاده شده است. جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتگی‏ها و ایثارگری‏های خود، آئین و مرامی را بنیان نهادند که ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی، و ارزشی فرهنگی همه جریان‏ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع خود قرار داد.

 آزادی، استقلال و عزت جهانی کنونی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس است که ثابت کردند با اتحاد و همبستگی، هیچ قدرتی قادر به دست اندازی به مرزهای مقدس کشور نخواهد بود و بی‌تردید تأسی از فرهنگ عاشورای حسینی عاملی مؤثر در تقویت روحیه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بود.

 امروز بر تک تک ما واجب است که در راستای حفظ ارزش‌ها، آرمان‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس و همچنین حفاظت و حراست از درخت تنومند انقلاب شکوهمند اسلامی کوشا و ساعی باشیم و در صف مقدم رهروان امام راحل حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای گرانقدر بایستیم.

 اینجانب هفته دفاع مقدس را خدمت خانواده های معظم شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگرا ن تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم نظام تعلیم و تربیت همواره زمینه ساز جهش عظیم علمی و تربیتی و تداوم بخش آرمان های اصیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، امام راحل (ره) ومقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شهدای والا مقام دفاع مقدس باشد.

رضا صفری

مدیرآموزش وپرورش شهرستان چادگان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد