.

.

.

.

اولین مسابقه ملی مناظره دانش آموزی برگزارشد.


به گزارش روابط عمومی چادگان صبح امروز اولین مسابقه مناظره دانش آموزی به صورت ویدئو کنفرانس باحضور مدیرآموزش وپرورش،معاون پرورشی وجمعی از دانش آموزان پسر مدارس متوسطه دوم درسالن جلسات برگزارشد.

پیام مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان به مناسبت سالروزتاسیس کانون‌های فرهنگی، تربیتی


محمد اعتدادی در پیامی سالروز تاسیس کانون های فرهنگی ، تربیتی را به دست‌اندرکاران حوزه معاونت پرورشی ، مدیران کانون‌های فرهنگی، تربیتی و سایر عوامل دست اندرکار این حوزه تبریک گفت.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در پیامی سالروز تاسیس کانون های فرهنگی ، تربیتی را تبریک گفت متن پیام به این شرح است:

به نام خدا

کانون‌های فرهنگی، تربیتی براساس مصوبه شورای‌عالی آموزش و پرورش با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، کشف، رشد و شکوفایی استعدادهای این عزیزان، تقویت شخصیت و خودباوری و مهارت‌آموزی و به‌عنوان یکی از محیط‌های یادگیری مورد تأکید سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و مکمل‌ فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس، برای ارائه خدمات فرهنگی، هنری، مهارتی و ... در سطح کشور تشکیل شدند و شروع به فعالیت نمودند.

این مراکز به عنوان ابزار مهمی در تحقق اهداف و مأموریت‌های پرورشی و تربیتی و آموزشی دانش‌آموزان نقش مؤثرو بسزایی دارند و برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از این فضاها می‌تواند در کشف و هدایت توانمندی‌ها و استعدادهای دانش‌آموزان و تقویت بنیان دینی و عقیدتی و همچنین مکملی برای فعالیت های آموزشی  آنان باشد.

 فعالیت‌های کانون‌‌های فرهنگی تربیتی می‌تواند مجموعه‌ای از تجارب و فرصت‌ها را خارج از حیطه درس و مدرسه و با عنایت به استعدادها و نیازها و علایق متفاوت دانش‌آموزان دنبال نماید تا ضمن کمک به افزایش توانایی‌های فردی و اجتماعی، زمینه‌های نهادینه‌سازی تربیت رسمی کسب شده در مدارس مطابق با اخلاق، فرهنگ و هنر اسلامی، فراهم آید و اسباب تبدیل آموزه‌های فراگیران به رفتارهای مبتنی بر فرهنگی دینی و اسلامی و ایرانی حاصل شود.

در پایان ضمن گرامی داشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی ، تربیتی از مدیران آموزش و پرورش، دست‌اندرکاران حوزه معاونت پرورشی و مدیران کانون‌های فرهنگی، تربیتی و همه همکاران ارجمندی که در این مراکز با فعالیت های خالصانه خود مسیر شکوفایی استعدادهای آینده سازان ایران عزیز اسلامی را هموار می کنند تشکر و قدردانی می نمایم.

محمد اعتدادی

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان