.

.

.

.

نتیجه مسابقه ی شعاربرترباموضوع:استکبارستیزی

نتیجه مسابقه ی شعاربرترباموضوع:استکبارستیزی

با سلام واحترام پس از حمد خدا و درود و صلوات بر محمدو آل محمد(ص)

    به استحضارمی رساندکانون فرهنگی وتربیتی جنت مسابقه ای رابه مناسبت گرامیداشت یوم الله 13 آبان ،روزدانش آموزباموضوع:استکبارستیزی برای کلیه ی مقاطع به اجرادرآورد،ضمن تشکرازمربیان ومعاونین پرورشی که دربرگزاری این مسابقه همکاری لازم رابه عمل آوردند،اسامی برندگان این مسابقه جهت اطلاع حضورتان ارسال می گردد:

1- زهرامحرابی ،پایه چهارم ،آموزشگاه زینب (س)

2- زینب نوروزی ،پایه چهارم ،آموزشگاه زینب (س)

3- سانازغلامی ،پایه پنجم ،آموزشگاه زینب (س)

4- سحرحیدری ،پایه هفتم ،آموزشگاه حضرت زهرا(س)

5- زهرا نادی ،پایه هفتم ،آموزشگاه حضرت زهرا(س)

دانش آموزان عزیزمی توانندبرای دریافت جایزه خودازتاریخ :98/9/2 به کانون جنت مراجعه نمایند.

افتتاح نمایشگاه جشنواره غذایی:

افتتاح نمایشگاه جشنواره غذایی درسالن تختی شهرستان چادگان

نمایشگاه جشنواره غذایی باحضور فرماندار،بخشداران مرکزی وچنارود،مدیرآموزش وپرورش وجمعی از مسؤلین شهرستان درسالن تختی برگزارشد.این نمایشگاه با همکاری اداره آموزش وپرورش،اداره ارشاد اسلامی واداره ورزش وجوانان انجام پذیرفت.

 

مسابقه شعاربرترباموضوع:استکبارستیزی


با سلام واحترام پس از حمد خدا و درود و صلوات بر محمدو آل محمد(ص)

     به اطلاع می رساندباتوجه به نزدیک شدن ایام گرامیداشت یوم الله 13 آبان روزدانش آموزوروزملی مبارزه بااستکبارجهانی ،کانون فرهنگی وتربیتی جنت درنظرداردمسابقه ی شعاربرتر،باموضوع: استکبارستیزی رابرای دانش آموزان کلیه ی مقاطع به اجرادرآورد مدیران محترم شعارهای دانش آموزان باموضوع :استکبارستیزی راتاتاریخ: 98/8/14به  کانون فرهنگی تربیتی  جنت ارسال فرمایند.به 5 نفرازدانش آموزان عزیز که بهترین شعارراارسال نمایندجوایزی به رسم یادبود اهداخواهدشد.

ماه "ربیع الاول"

حلول ماه "ربیع الاول"برتمامی مسلمانان جهان مبارک باد.

ماه "ربیع الاول" همانگونه که از اسم آن پیداست بهار ماه ها مى باشد؛ به جهت اینکه آثار رحمت خداوند در آن هویداست . در این ماه ذخایر برکات خداوند و نورهاى زیبایى او بر زمین فرود آمده است . زیرا میلاد رسول خدا (صلى الله علیه و آله و سلم ) در این ماه است و مى توان ادعا کرد از اول آفرینش ‍ زمین رحمتى مانند آن به خود ندیده است . چرا که او داناترین مخلوقات خداوند و برترین آنها و سرورشان و نزدیکترین آنها به خداوند و فرمانبردارترین آنها از او و محبوبترینشان نزد او مى باشد، این روز نیز برتر از سایر روزهاست . و گویا روزى است که کاملترین هدیه ها، بزرگترین بخشش ها، شاملترین رحمتها، برترین برکتها، زیباترین نورها و مخفى ترین اسرار در آن پى ریزى شده است .

تسلیت


28 صفرسالروز وفات پیغمبر اسلام حضرت محمد (ص) وشهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)برتمامی مسلمانان جهان تسلیت باد .