.

.

.

.

کلاس ساخت تاج وبدلیجات


برگزاری کلاس ساخت تاج وبدلیجات در محل کانون 


   

کانون فرهنگی تربیتی جنت مرکزی مناسب برای اوقات فراغت دانش آموزان


 

امروزه ضرورت وجود کانون ها به لحاظ غنی تر کردن اوقات فراغت دانش آموزان بر کسی پوشیده نیست به همین لحاظ این مراکز نیاز به ارائه برنامه های نوین و جدید متناسب با سلیقه ها و علایق دانش آموزان این عصر دارند همچنین کانون ها به عنوان مکمل فعالیتهای آموزشی و زمینه ساز تربیت واقعی و تغییر رفتار دانش آموزان و مهارت آموزی ایشان در عرصه های علوم ، اخلاق ، رفتار و .. هستند .

همایش فاطمیون با محوریت عفاف و حجاب

همایش فاطمیون با محوریت عفاف و حجاب
این همایش با همت مدیریت آموزش وپرورش چادگان وبا حضور فرماندار،روحانیون ،مسؤلین شهرستان ،کارشناسان ودانش آموزان متوسطه دوم خواهران با خواندن حدیث شریف کساء صبح امروز در مسجد جامع برگزارشد.درادامه حجت السلام اسکندری رییس حوزه علمیه برادران در این همایش با استناد به متون دینی ،آیات ، احادیث و روایات اظهار داشت که با مراجعه به متون دینی متوجه می شویم که از حضرت فاطمه زهرا (س) با وجود عمر کوتاهی که داشت بسیار به بزرگی یاد شده است و عظمت فاطمه زهرا (س) همه جهانیان را متوجه خود کرده است .امروزه دشمنان اسلام می خواهند با ترویج فرهنگ مبتذل غرب ایمان و تقوی را در بین جوانان از بین ببرند که باید جوانان با مجهز شدن به سلاح ایمان و تقوی این توطئه را خنثی نمایند .




8اسفند سالروز امور تربیتی گرامی باد.


8اسفند سالروز امور تربیتی گرامی باد.

.

سوگنددانش آموزی

من فرزند ایرانم؛

من به عنوان یک دانش اموز ایرانی؛سوگند یاد میکنم که:

درطول سال تحصیلی به پدر ومادرم معلم های عزیزم که به من راه ورسم زندگی می آموزند ومرا برای فردایی بهتر آماده میکنند با تمام وجودم احترام بگذارم و نصایح آنان را همواره سرمشق خود قرار دهم.

من به عنوان یک مسلمان سوگند یاد میکنم که:

در طول سال تحصیلی نظافت شخصی را رعایت کنم(النظافه من الایمان).ازاموال مدرسه همچون اموال شخصی خود نگهداری کنم و با تمام وجوددر جهت کسب علم ودانش کوشا باشم؛به همکلاسی هایم عشق بورزم و آنان را با تمام وجود دوست دارم.

من فرزند ایران اسلامم؛

پس با تمام وجود م فرای دینی ام راانجام می دهم واز آرمان های امام عزیزم خمینی بت شکن و رهبر فرزانه ام حضرت آیت ا... خامنه ای و هزاران شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که همانا منشاء عزت و افتخار برای ایران سرافراز بوده اند دفاع کنم.همه ی دنیا بدانند که من فرزند ایرانم و برای سربلندی ایران همیشه قهرمان با تمام وجودم تلاش میکنم .

من فرزند قرآنم

 در پیشگاه قرآن مجید قسم یاد میکنیم که حافظ دست آورد های فرهنگی انقلاب اسلامی باشم و قلم را جز در راه ارزش های الهی برای سعادت و نیک بختی انسان ها به کار نگیرییم ما قسم یاد میکنیم که اخلاق را پاس داشته و برای همدلی و محبت و وحدت هرچه بیشتر از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

این پیمان را از روی ایمان ودر نهایت آزادی و به اتکای شرف و وجدان خویش تعهد نموده و در این راه از درگاهِ ربوبیت طلب توفیق می نمایم. آمین یا رب العالمین