.

.

.

.

جلسات بحث و گفتگو جوان ؛ نوجوان و بصیرت :

جلسات بحث و گفتگو جوان ؛ نوجوان و بصیرت :

مهارت های زندگی با موضوعات ریزتر ؛ چون رویکردهای قرآنی ؛ خودآگاهی ؛ ارتباط مؤثر روابط بین فردی ؛ تصمیم گیری و تفکرخلاق یکی از موضوعاتی است  که بسیار مورد توجه جوانان و نوجوانان قرارگرفته ؛ هدف ازتشکیل این جلسات در میان جوانان و نوجوانان استفاده از ایده ها و نظرات آنها است ؛ چرا که ذهن آنها پرسش گراست و می خواهد ابهامات خود را روشن کند. آنها می خواهند به زلالی معرفت و اندیشه ی دینی برسند و از طرفی دیگر خود را در مجاورت اجتماع با دیگر فرهنگ ها مقایسه کنند.

حضوریک جوان متعهد ؛ متخصص ومؤمن درکنار افراد با تجربه باعث خرسندی مردم و پویاتر شدن فعالیت های گروهی می شود. در این راستا کانون فرهنگی تربیتی جنت به صورت مستمر بحث گفتمان دینی را در محل سالن اجتماعات برگزار می کند.

 

حضورمدیرآموزش وپرورش شهرستان در جلسه افتتاحیه نمایشگاه آثارهنری دانش آموزان کانون جنت در میراث فرهنگی

 

روز پنجشنبه مورخه 16/5/93 راس ساعت 30/9 جناب آقای بیاتی,، مدیر محترم به همراه کارشناس روابط عمومی در جلسه افتتاحیه  نمایشگاه آثارهنری دانش آموزان کانون جنت ،در میراث فرهنگی حضور یافته و از نمایشگاه و طرح های هنری و نگارگری آن بازدید به عمل آوردند.

زندگی دنیایی

ابن مسعود روزى دید پیغمبر صلی الله علیه وآله روى حصیر خوابیده است. همین که پیغمبر از خواب بیدار شد،ابن مسعود ملاحظه کرد اثر چوبهاى خشک و زبر حصیر روى بدن پیامبر دیده مى شود.با مشاهده این وضع عرض کرد: یا رسول الله ! اگر صلاح است، براى اتاق خواب شما وسایل آسایش تهیه کنیم؟حضرت فرمود: ابن مسعود! وسایل آسایش این دنیا، برایم مهم نیست . زیرا من همانند مسافرى هستم که پس از استراحت اندکدر سایه درختى ، به سوى مقصد حرکت کند. اینجا خانه اصلى من نیست که در آبادى آن بکوشم .





هرگز مخواه که کوچه های پاییز زندگی مان را از عطر سادگی و مهربانی بزداییم و از صمیمت لبخندها و گرمی نگاه ها و دوستی اندیشه ها دورنگه داریم . پس یاریمان کن تا در راه تو قدم برداریم و از هرچه زردی کردار و گفتار است دست کشیم و در پناه 

 « بهاردانایی» دل را از هجوم وسوسه ها در امان داریم . 

آمین یا رب العالمین